Informatieavond geannuleerd

Naar aanleiding van de persconferentie eerder deze avond, hebben wij helaas moeten besluiten om de informatieavonden op 29 november en 1 december te annuleren. Ook de geplande opname van de avonden komt te vervallen.

Uiteraard willen wij u graag op een andere wijze informeren en organiseren daarom op dinsdag 7 december 2021 om 19.00 uur een Webinar. De link voor de Webinar ontvangt u vrijdag 3 december per e-mail en deze komt tevens op onze website en op onze social media kanalen te staan.

Wij realiseren ons dat dit niet de manier is waarop u gehoopt had kennis te maken met onze school. We hopen dat we in januari de Open Dag en de minilesjes wel door kunnen laten gaan, zodat we u en uw kind persoonlijk op school kunnen ontvangen.

Wij vertrouwen op uw begrip.

• corona update